Tuesday, October 17, 2017 11:50

Gazetemiz çalışanı kocasının bıçak darbeleriyle can verdi

Çarşamba, Ocak 28, 2009, 12:40
Bu Yazı TOPLUM HABERLERİ Kategorisinde ve 16 Yorumlar var.

Gazetemizde “Maria’lı Dakikalar” rumuzuyla yazılar yazan ve Hamilton’da gazetemizin dağıtımına kendi çapında yardımcı olan Mürüwet Tuncer, 28 Ocak 2009 günü öğlen saatlerinde 34 Elkwood Drive’de ayrı yaşadığı Cinayet zanlısı Cengiz Işıko tarafından bıçaklı saldırıya uğradı. Mürüwet Tuncer, özellikle boynundan aldığı ölümcül darbeler sonucu olay yerinde can verdi. Cinayeti işlediği iddia edilen Işıko, evde bulunan Mürüwet’in kızkardeşi Merve Coşgun’un 13 yaşındaki kızı Rümeysa’yı da bıçak darbeleriyle yaraladığı belirtildi. Dışarı kaçarak çevreden yardım isteyen kanlar içindeki talihsiz kız çocuğu karların içine yığılıp kalmış ve yaşlı bir bayanın gelinini araması üzerine McMaster Üniversitesi Sağlık Merkezi’nde yoğun bakıma alınmıştır. Rümeysa, halen yaşam mücadelesi vermektedir. Cinayet zanlısı evi terkettikten 6 saat sonraYork Bulvarı üzerindeki kütüphanede kıskıvrak yakalanmıştır. Cinayet zanlısı hakkında kasten adam öldürmek ve 2. bir ölüme teşebbüsten dolayı fezleke düzenlenmiştir.

Bir bayan daha vahşi şiddetin kurbanı olarak yaşamını yitirirken masum bir kız çocuğunun bundan nasibini almasının mantığı yoktur. Mürüwet Tuncer’in sosyal kişiliğinin yanısıra aydın biri olması üzüntümüzü kat be kat arttırmıştır. Kadınlara ve çocuklara karşı uygulanan her türlü şiddeti kınarken, Mürüwet Tuncer’in anısı önünde saygıyla eğiliyoruz.

 

YENİ HAYAT

 

Kendisinin logosuyla kullandığı şiirini sizlerle paylaşmak istedik:

 

MARİA`LI DAKİKALAR…

ben bir minik kuştum

daha uçmasını öğrenmeden

uçurdular beni yuvamdan

kırdılar kanatlarımı

ama umutlarıma dokunamadılar

ne kadar tamir etmeye calışsam da

yine kırdılar, yine kırdılar

ama şu an uçuyorum

sormayın sakın bana

`kanatsız kuş uçar mı `

işte size ispatı

kanatsız halde uçuyorum

umut dolu yarınlara…

 

                        16.Haziran.2001, Fransa

 

Mürüvet Tuncer ve Cengiz Işıko, Kanada’ya ilticacı olarak gelmeden önce uzun yıllar Fransa’da yaşadılar. 2005 yılının Ocak ayında Cengiz Işıko Mart ayında ise Mürüwet Tuncer Kanada’ya geldiler. Cengizle Mürüwet’in Devrim Can isminde bir erkek çocukları var. Mürüwet Tuncer’in ise bir önceki kocasından üç çocuğu var.

İsterseniz yorum yapabilir, veya Diğer yazılara Bakabilirsiniz.

16 Yorum “Gazetemiz çalışanı kocasının bıçak darbeleriyle can verdi”

  1. Nezehat Kanvermez
    1 Şubat, 2009, 8:58

    Canim Mürüvvet ablacim, mekanin cennet olsun… Cok üzgünümki malesef biz kadinlar hayata dört elle sarilirken ve cocuklarimiza sahip cikarken bu tip aciz erkeklerin kötü cinayet planlariyla mesgul olmasi korkunc birsey.

  2. Esra
    1 Şubat, 2009, 10:21

    Canımmm ablamm..ne kdr sevgi dolu hayat dolu umut doluydun..Rabbim mekanını cennet etsin inşaallah.Yerinde rahat uyu………..

  3. musa tuncer
    1 Şubat, 2009, 14:36

    bu dünya zalimlerin dünyası ama bir gün gelecek bu yapılanların hesebı sorulacak başımız sagoolsun seni seviyorum amca kızı yerin cennet olsun

  4. nebahat tuncer
    2 Şubat, 2009, 4:26

    canım mürüvet ablacım böyle bir ölümü kimse haketmediği gibi sanada hiç yakışmadı bu ölüm.mekanın cennet olsun.nur içinde yat.allah seni sevenlere ailene,çocuklarına sabır versin ve onların ömrünü uzun etsin.çok derin bir üzüntü içindeyim.ayrıca rümeysa içinde duacıyım.o hayata tutunmak için direniyor ve yaşayacağına inanıyorum.allahın izniyle yaşayacak.amin.

  5. kurtuluş tuncer
    4 Şubat, 2009, 1:46

    Allah’ım böyle olayları kimsenin başına vermesin. Mekanın Cennet olsun. Kanada da idam cezası var mı bilmiyorum ama böyle insanları ibreti alem için idam edeceksin…. edilmezse de elbet bunun hesabı birgün sorulur…

  6. nebahat tuncer
    4 Şubat, 2009, 5:10

    belkide son yolcuğuna çıkıyorsun!arkanda 4 yetim bırakarak!!!çok acı birşey.bir insan nasıl bukadar zalim olur?nasıl bukadar canavarlaşır?nasıl bukadar gözü dönerki bir cana kıyar??kendinde bu hakkı nasıl bulur?dilerim bu dünyadada öbür dünyadada cezasını çeker!!mürüwet ablacım seni seven herkes,yetimlerin.ailen.dostlerın herkes sana ağlıyor.herkes rümeysaya üzülüyor.diliyorum o küçücük yürek biran önce iyileşir,dilerim rabbimden annesine,babasına,kardeşlerine bağışlar.ah mürüwet ablacım inan kelimeler yetersiz!!nuiçinde yat.

  7. salih tuncer
    4 Şubat, 2009, 7:32

    olayi duydugumda sok oldum, inanamadim.yapacak bir seyimiz yoktu sadece saga sola telefon etmekten baska elimiz kolumuz bagli bir sekilde.bu bir imtihan dünyasi hepimiz icin.insallah umarimki bu olaydan bazilarida ders alirda, böyle katil serefsiz ve canilerin eline düsmeden, kendilerine ceki düzen verirler,arkada kalanlari böyle üzmezler……… sana (ALLAHTAN) rahmet kalanlara bas sagligi ve cocuklarina sabirlar dilerim.yattigin yer cennet mekani olsun.biz hepimiz tuncer ailesinin ve yakin akrabalarinin basi sag olsun….. seni seviyoruz unutmayacagiz özleyecegiz. SALIH TUNCER.

  8. Orhan ALTUNTAŞ
    4 Şubat, 2009, 15:39

    Allah Mekanını Cennet ettsin. Belki görüşmeyeli 20 yıl oldu ama bir gün mutlaka görüşecegiz senin sadece bedenin bizden ayrıldı, RUHUN asla sen bizi mutlaka duyuyorsun Allah’ım seni Cennetiyle ödüllendirir.BAŞIMIZ SAĞOLSUN

  9. hatice kıraç
    5 Şubat, 2009, 6:52

    HATİCE KIRAÇ Amcamın kızı Müriwet yıllardır görmedim senin haberini telefonlarda duydum çok üzüldüm acı haberini internet sayfalayında okumakla yetindim Allah’tan rahmet Babasına veTuncer Ailesine sabırlar dilerim.

  10. zafer Tuncer
    5 Şubat, 2009, 9:59

    nasil baslayacagimi bilemiyorum ama bu zaten akil ve mantigin aldigi bir durum degil; herzaman derler ya ates düstdügü yeri yakar evet bu dogru bir söz. . Ancak bu sekilde insafsizca katledilen bir kisinin yakinlari bilir bu aciyi ALLAH kimseye bu gibi acilari yasatmasin . sevgili MÜRVET abla mekanin CENNET olsun seni bu dünyadan ucurdular ve umutlarini yok etdiler ama simdi kimse sana dokunamayacak ….. cünki bu gibi canilerin CENNET de yeri yok ALLAH Rahmet eylesin TUNCER AILESI nin basi sagolsun ALLAH kalanlara sabir versin. SENI UNUTMAYACAGIZ !!!!!

  11. nebahat tuncer
    6 Şubat, 2009, 17:28

    Canım mürüwet ablacım.Sen umut dolu yarınlarına kırık kanatkarınla uçmaya çalıştın!Tam hayata umutla bakarken bir cani zalimce kıydı sana,kıydı senin umut dolu yarınlarına!!….Dilerim yüce ALLAH´ımdan o umutların evlatlarında devam etsin ve yine umutların o kırık kanatlarla uçup gittiğin cennetinde devametsin.HUZUR İÇİNDE YAT!……………..ama biliyormusun ablacım böyle gidişin bana çok koydu!!Çok dokundu!!……içimde kopan fırtınalar tarifi imkansız!!RABBİM hepimize sabır,güç versin.SENİ,ANNEMİ,TEYZEMİ,DEDEMİ,BABAMI ve tüm ölmüşlerimi rahmetiyle,cennetiyle ödüllendirsin.Sizi hep özleyeceğiz.

  12. mustafa tuncer
    8 Şubat, 2009, 3:40

    nasıl anlatsam, nereden başlasam… hala inanamıyorum öldüğüne, nasıl kıyar sana o zalim elin sahibi. insanlık için utanç vesilesi olan böyleleri var oldukça huzur adına kayıpları olacak kalanların. ama inanıyorum ilahi adalet tecelli edecek. o zalime kanunun vereceği ceza acımızı dindirmeyecek. ama allahım kardeşimin günahlarını affedecek inşallah. işte bu bizim tesellimiz olacak. allahım affet kardeşimi. tüm lanetin ona ve onun gibi zalimlerin üzerine olsun. onun cezası da senin tarfından verilecek. geride kalanlar, bizler; ona dua ederek yardım edebiliriz. duamız ve kalbimiz hep seninle mürüvvet… allahım seni de dost edinsin. amin.

  13. salıha tuncer
    8 Şubat, 2009, 5:24

    canım ablam guzel ablam fedakar ablam……..dılım varmıyor soylemeye elım varmıyor yazmaya….ben susuyorum artık..bu sefer sen gelene kadar degıl suskunlugum…ben gıdene kadar ve bılmenı ıstedıgım bır sey daha var canım ablacıgım senı cok sevıyorum…. ben senı nasıl unuturum ne zaman aglasam hep yanımdaydın benı bırakıp da gıttıgıne ınanamıyorum…söz vermıstın bana bundan sonra mutlu olucaz dıye..hanı nerdesın nerde…………………. bılıyorum kı ölüm zamanı geldiginde çırpınmak boşa..ayrılık zamanı gelınce ağlamak bosa….sana sığınıyorum allahım..beni boğulmak istemediğim denizden kurtar yarabbim senden gelen herseye razıyım..mekanın cennet olsun benım canım ablam güzel ablam fedakar ablam……üc yanlıs değıldi bu sefer bir doğruyu götüren……tek bir yanlıştı seni bizden eden…senii çokkkk seviyorum …allaha emanet ol güzel ablam.. fedakar ablam…sana güle güle diyemiyorum…hakikatlı ablam…seni çok özlicem..

  14. Fatih Can
    9 Şubat, 2009, 22:20

    Sevgili Mürüwet bacim; ALLAH RAHMET EYLESIN SENI, Yazilarini zevkle okuyorduk bacim..
    Geride biraktiklarina da sabirlar versin.

  15. 12 Şubat, 2009, 6:30

    Ehhh be Abla herkesi cok üzdün insan düsündükce kahroluyor. Elimizden de hic birsey gelmiyor. Güzel allahim yattigin yeri cennet eylesin tüm günahlarini bagislasin. uzun yillardir görüsemedik ama kalbimizde yerin hep vardi canim ablacigim bundan sonrada kalbimizde yasamaya devam edeceksin.Hepimizin basi sagolsun…………

  16. aysel kılıç
    28 Şubat, 2009, 17:19

    Ölüm adın kalleş olsun! Yeni Hayat çalışanlarının ve yakınlarının başı sağ olsun. Yine bir kadın ölümü ve en yakını tarafından. Kadınlar en çok en yakınları olan erkekler tarafından öldürülüyor. Kanada’da gelip bulmuş ya ölüm seni ne desem ki..Çok çok üzüldüm.